Home SHOWBIZ “Mean Girls” protiv TikTok generacije?

“Mean Girls” protiv TikTok generacije?

Režiseri Samantha Jaine i Arturo Perez Jr. brane svoj novi muzički film "Mean Girls", ističući kako su prilagodili klasik za generaciju Gen Z

104
0
Foto: printscreen : https://youtu.be/fFtdbEgnUOk?si=D222x7PMjYsG7uET

Duo reditelja je, kako bi se pripremio za ovaj film, prošao kroz srednju školu u Otavi, gde su učili od tinejdžera iz pozorišta Gen Z generacije, upijali njihov žargon i proučavali opsesiju društvenim medijima. Džejn napominje da je važno govoriti jezikom tinejdžera u eri brzog širenja informacija.

Film zadržava osnovnu premisu Mean Girls-a, gde novo dete Kejdi (Anguri Rajs) ulazi u srednju školu, gradi prijateljstvo sa izopštenicima i postaje počasni član grupe „Plastika“.

Kajl Hanagami, koreograf filma, naglašava raznovrsnost pesama i žanrova, stvarajući vizuelnu razliku između likova, slično kao kod muzičkih izvođača. Njegova pažljiva postavka pokreta odražava se u različitim karakterima, poput Karen i Regine, čime se dodatno ističe autentičnost svakog lika. U nastojanju da modernizuju film, reditelji su smelo koristili društvene mreže i TikTok reference, prikazujući ih kao važan deo tinejdžerskog života. Ovo se posebno ističe u scenama koje prate postupak spletkarenja i drame, gde su pametni telefoni postali sastavni deo svakodnevnog života mladih likova.

David Fear iz Rolling Stone-a primetio je da preterana upotreba društvenih mreža u filmu počinje da deluje kao upotreba “štake”. Kritičar je naglasio potrebu za većim prostorom u prikazu muzičkih segmenata, ukazujući na to da bi dodatni prostor omogućio bolje doživljavanje muzičkih numera. Ove kritike nisu mimoišle ni Perez Jr., koji je izjavio da bi, da je mogao, celu produkciju filma realizovao na TikToku.

  • Napravili smo ovaj film za decu – istikao je Perez i poentirao da im treba dozvoliti da sami odluče.

Uprkos kritikama, reditelji su odlučili da zadrže autentičnost filma, istražujući dinamiku tinejdžerskog života sa pametnim telefonima i društvenim mrežama. Ovoj inicijativi pridružuje se i želja da se publika, pre svega mladi gledaoci, oseti blisko i prepoznaju u priči koja prikazuje njihov svakodnevni digitalni svet.

Pogledajte Paramountov oficijalni trailer za filmski mjuzikl “Mean Girls” 2024