Tokom četiri dana trajanja EXIT festivala sakupljeno je više od 40 hiljada komada ambalažnih pakovanja i poslato na reciklažu, od toga oko 15 hiljada aluminijumskih limenki.
Na licu mesta bilo je 35 promotera sa rančevima na leđima u koje je bilo moguće odložiti ambalažu. Uz pomoć Smart Flex sistema koji je razvijen u partnerstvu sa kompanijom Solagro Smart Recycling, odgovorni posetioci su za 5 dostavljenih ambalaža dobijali štampani vaučer koji su mogli da zamene za nagradu.
Pored mobilnih sistema za prikupljanja ambalaže, na festivalu su se nalazila i TOMRA reciklomati, u blizini Visa Fusion bine i Glavne bine, u koje su posetioci mogli da odlože limenke.
U sklopu ekološkog segmenta festivala, koji se 18 godina uspešno realizuje sa projekatom “Svaka limenka se računa” i kompanijom Ball Corporation, posetioci su i ove godine mogli da kreiraju svojevrsno umetničko delo reciklirajući limenke u čuvenoj Pixelati, slikarskom platnu od limenki, koja na kreativan način podseća publiku na beskonačnu mogućnost recikliranja aluminijuma. Na Pixelati su street umetnici oslikali lik Nikole Tesle, poznatog srpskog naučnika, u čast njegovog rođenja.
Na licu mesta su bila postavljena i slova „I Love Music“ sa digitalnim brojačem, gde su posetioci mogli da odlažu limenke. Sav ambalažni otpad, nakon toga, preusmeren je na reciklažu.
Projekat “Svaka limenka se računa” i EXIT obeležili su ove godine osamnaestogodišnju saradnju.