Limitirana kolekciju „Refleksija” ne samo da slavi izuzetne žene koje su bile izvor inspiracije, već i naglašava njihovu neprocenjivu ulogu u oblikovanju društva i kulture.
„Refleksija”, predstavljena proše godine, vodi na putovanje kroz vreme, u kojem pred našim očima ponovo žive umetnice, književnice, pilotkinje, doktorke, arhitektice, diplomate i naučnice. Zapravo, ževe sve žene koje su ostavile neizbrisiv trag u istoriji Srbije, a koje su inspirisale sledeće generacije. Svaki detalj kolekcije priča priču o izuzetnosti ovih žena, čija je lepota isijavala iznutra – iz njihove neizmerne odvažnosti!
U međuvremenu, DAH Teatar je u procesu kreiranja svoje originalne multimedijalne instalacije pod nazivom „ONE. Ispred svog vremena”, posvećenoj i inspirisanoj ženama koje su bile pionirke u svojim oblastima u Srbiji, prepoznao ideju modne kuće P….S…. Fashion i dogovorio se da deo kolekcije budu kostimi autentičnih likova u performansu koje su tumačile Ivana Milenović Popović, Milica Petrović i Ljubica Damčević.
P….S…. fashion koji je posvećen podršci ženama i promociji njihovih dostignuća, donirao je tri kostima iz kolekcije „Refleksija” inspirisane sledećim izuzetnim ženama:
Jelisavetom Načić (1878-1955), pionirkom arhitekture u Srbiji i prva diplomirana arhitektica u Srbiji, kao i prva žena koja se zaposlila u državnoj službi kao gradski arhitekta. Njeno delo obuhvata raznovrsne moderne arhitektonske projekte, uključujući i prvu stambenu zgradu na Balkanu, kao i javne objekte, poput današnje OŠ „Kralj Petar Prvi,” crkve Aleksandar Nevski I Malog stepeništa na Kalemegdanu, čime je otvorila put ženama u ovom muškom dominantnom polju.
Danicom Tomić (1901-1961), koja je hrabro zakoračila u svet vazduhoplovstva postavši prva pilotkinja u Srbiji. Njena strast prema letenju i pravljenju lupinga u vazduhu doprinela je razvoju avijacije, i učinila je prvim sportskim pilotom u Srbiji, među muškarcima i ženama. Ona je druga žena na svetu sa letačkom dozvolom.
Ljubicom Marić (1909- 2003), priznatom kompozitorkom koja je obogatila srpsku muzičku scenu svojim originalnim delima. Marićeva je prva diplomirala kompoziciju na beogradskom univerzitetu. Bila je i priznata dirigentica i prva članica Srpske akademije nauke i umetnosti. Kombinovala je tradicionalne balkanske melodijske elemente s modernim evropskim kompozicijama, ostavljajući neizbrisiv trag u domaćoj i međunarodnoj muzičkoj baštini.