Prošle godine Arči Maršal (Archy Marshall) objavio je svoj četvrti studijski album Space Heavy pod alijasom King Krule. Album od 15 pesama pratile su pohvale kritičara, a The Guardian ga je opisao kao “razbijanje žanrova, eksperimentalizam”, MOJO kao “još jedan očaravajući, duboki, izvrsni album”, dok je The Times naglasio kako je “Arči King Krule Maršal jedan od najoriginalnijih tekstopisaca svoje generacije“.
Godinu dana kasnije vraća se kako bi objavio novi EP pod nazivom SHHHHHHH!
Album sadrži četiri veoma tražene pesme o kojima se puno pričalo : “Achtung”, “All Soup Now”, “Time For Slurp” i “Whaleshark”, koje su ranije bile dostupne samo na fleksibilnim diskovima tokom turneje King Krula Shhhhh 2023. Od sada pesme su dostupne na svim digitalnim platformama, a po prvi put mogu da se nađu i na vinilu u ograničenom tiražu.
Kako bi proslavio objavu EP-ja, King Krule je objavio muzički video spot u sopstvenoj režiji za pesmu “Time For Slurp”, pesmu koja je brzo postala omiljena medju obožavateljima, nakon debija na prvoj turneji SHHHHH Tour u La Marbrerieu u Parizu (izvorni fleksibilni disk trenutno košta £1000 na Discogsu). Crno-beli spot su snimili Josh Renaut, Archy Marshall i njegove kolege sa turneje, Ignacio Salvadores (saksofonista) i George Bass (bubnjar).
King Krule bio je zaposlen od izlaska albuma Space Heavy pre godinu dana. Osim što postaje lice Burberry kampanje za proleće/leto 2024. godine, King Krule je sarađivao i sa Mount Kimbie-jem na “Empty and Silent” sa poslednjeg LP-a benda, The Sunset Violent.
Odmah nakon objave albuma Space Heavy, King Krule je krenuo je na svetsku turneju sa dugogodišnjim kolegama iz benda Ignaciom Salvadoresom (saksofonista), Georgeom Bassom (bubnjar), Jamesom Wilsonom (bas gitarista) i Jackom Towellom (gitarista). Bend se ponovo sastaje kako bi nastupili na Glastonbury Festivalu ovog vikenda.