Viktorija De Anđelis, talentovana čarobnica na basu i zvezda megapopularnog benda Måneskin, jedna od najzanimljivijih scenskih pojava današnjice stiže na Sea Star Festival. U sklopu svoje prve DJ turneje ikad, buntovna Viktorija De Anđelis rasplesaće umašku publiku neodoljivim i vrućim tehno DJ setom.
Groove svog basa Viktorija De Anđelis je uspešno povezala sa klupskim tehno zvukom, pa je svoje novo mesto pod reflektorima pronašla na elektro sceni Milana i Berlina. Femme ikona seksipila, slobode i fluidnosti svojim je sviračkim talentom i provokativnim scenskim performansom osvojila obožavaoce širom sveta, a sada će u Hrvatskoj prezentovati i svoje veštine za DJ pultom.
Viktorija De Anđelis se pridružuje već najavljenim zvezdama festivala koji od 23. do 26. maja stižu u umašku lagunu Stella Maris. To su francuski DJ duo Ofenbach, svetska superzvezda Džon Njuman (u hibridnom Hybrid DJ setu), britanski partimejker Hot Since 82, autentična
i beskompromisna INIKO, italijanska tehno kraljica Debora de Luka, tehno haus velikani ARTBAT, stručnjak za DJ pultom Jan Ašer i regionalne koncertne senzacije, bendovi Joker Out i Buč Kesidi.
Kroz svoju žudnju za slobodom i buntovnošću, Viktorija De Anđelis je pronašla muziku. Još tokom svog školovanja mlada buntovnica je muziku koristila kao izgovor za bežanje sa nastave, a tekom tinejdžerskih dana je svirala i u nekoliko rok bendova.
U svojim ranim i formativnim godinama bavila se skejtbordingom i sviranjem basa, usavršavajući nove rok rifove, a redovno je odlazila i na zabave. Iako je muzika prvo bila njena strast i izraz mladalačke pobune, sada je postala njena glavna profesija i stalni posao.
Nakon velikog uspeha benda Måneskin, koji je nakon pobede na pesmi Evrovizije 2021. godine osvojio velike svetske pozornice i milione obožavatelja širom sveta, Viktorija De Anđelis je pokrenula i svoju solo karijeru za pultom. Glavnu inspiraciju je pronašla u muzici devedesetih, razvijajući se od živahnog tehna do baile fanka. Te uticaje je uspešno spojila sa drskošću, stavom i estetikom dvehiljaditih, odnosno Y2K senzibilitetom, stvarajući fuziju zvuka i atmosfere koja se preliva u znojno i hiperenergetsko klupsko iskustvo.