Festival koji okuplja najveće muzičke zvezde Balkana, publiku iz celog regiona i produkciju svetske klase,
sada je i zvanično prepoznat kao jedan od najuspešnijih na svetu.

Belgrade Music Week festival, u organizaciji kompanije SKYMUSIC, osvojio je bronzu u kategoriji Event
Marketinga prestižnoj svetskoj smotri Eventex Awards 2025.

U konkurenciji sa više od 1.200 prijavljenih projekata iz 59 zemalja sveta, Music Week se istakao i
zauzeo svoje mesto među najboljima*. U istoj kategoriji, zlatnu nagradu ponela je grandiozna turneja
grupe Coldplay “Music of the Spheres”, što dodatno potvrđuje kalibar uspeha koji je domaći festival
postigao.

“Belgrade Music Week je primer fenomenalno strateški osmišljene kampanje, ka targetiranoj publici.
Kroz društvene mreže, aktivacije u realnom vremenu i emotivno relevantan pristup, festival je pogodio
srž interesovanja generacije zed u regionu. Taktike poput ‘blind ticketinga’ i promocije vođene od strane
izvođača bile su pun pogodak – u skladu s kulturom i navikama publike, što je dovelo do sjajnog
digitalnog odziva – rekao je Ian Black, CEO agencije New Vegas i član žirija ovogodišnjeg Eventex Awards-
a.

Ovo priznanje nije samo rezultat kreativne marketinške strategije nego potvrda da Balkan ima događaj
koji parira najimpresivnijim svetskim produkcijama.

Belgrade Music Week već godinama pomera granice regionalne muzičke scene, okupljajući najveće
zvezde novog muzičkog talasa i stotine hiljada posetilaca na legendarnoj lokaciji Ušće park u Beogradu.
Zahvaljujući impresivnoj organizaciji, komunikaciji i identitetu, festival je prepoznat kao referentna tačka
modernog event marketinga.

Eventex Awards, poznat kao svetski “Oskar” za događaje i iskustveni marketing, ove godine je okupio
rekordan broj učesnika. Među brojnim internacionalnim projektima i korporativnim gigantima, Music
Week se pozicionirao kao jedini festival iz regiona sa ovakvim priznanjem.