Ljubitelji proslavljene Laure Pauzini (Laura Pausini) imaju priliku da čuju njen novi singl CIAO/CHAO, pušten u etar pod etiketom Warner Music. Numera je dostupna na svim digitalnim platformama, u italijanskoj i španskoj verziji, kao deo kolekcije “Anime Parallele”, kojom Laura obeležava tri decenije brilijantne karijere.
Singl CIAO/CHAO najavljuje poslednju fazu Laurine svetske turneje "LAURA PAUSINI WORLD TOUR WINTER 2024", koja je već privukla 450 hiljada fanova, a u okviru koje najstrimovanija italijanska umetnica na svetu - stiže 18. decembra u Beograd, tačnije u Beogradsku arenu! Ulaznice su još uvek dostupne na sajtu efinity.rs, aplikaciji eFinity, eFinity prodajnim mestima i svim “Moj kiosk” prodajnim mestima.
Pesmu o bolu koji je prihvaćen i prepoznat, a ne potisnut, napisali su: Sam Smith, Fraser T. Smith, Paolo Carta, Laura Pausini, Antonio di Martino i Anice, dok produkciju potpisuje Fraser T. Smith, poznat po radu sa Adel (Adele) i Drejkom (Drake).
“CIAO je jedinstvena pesma koju sam neočekivano dobila ovog leta. Odmah me je privukla i inspirisala da napišem tekst na italijanskom o završetku intimnih odnosa, bilo da je u pitanju prijateljstvo ili partnerstvo, na način koji je zreo, svestan i pun razumevanja”, rekla je Laura, ističući važnost prihvatanja rastanaka u vezama, posebno u vremenu kada su mnogi odnosi okončani nasiljem i neprihvatanjem.
Italijanska senzacija ističe: “Moramo razvijati kulturu prihvatanja i poštovanja želja voljenih. Ljubav ne znači posedovanje, a puštanje nekoga je ključan korak u emocionalnom rastu”.
Uz pesmu dolazi i impresivan spot u režiji Gaetana Morbiolija, sa umetničkom koreografijom Luke Tommasinija. Video naglašava slobodu izraza kroz pokrete, kostime i atmosferske kadrove, a Pausini predstavlja svoj novi imidž sa plavom bob frizurom. Spot je snimljen pomoću Sony Burano Cinealta kamere, koja se prvi put koristi u Italiji, dok je Laura lično osmislila storyboard.
Laura Pausini je i dalje na vrhu Spotify liste kao najstrimovanija italijanska umetnica na svetu, sa više od osam miliona slušalaca mesečno. Njena globalna popularnost i dalje raste, potvrđujući je kao jedinstveni fenomen na međunarodnoj muzičkoj sceni.