Za Diablo IV može se reći da je zlatna koka Activision-Blizzard-Microsoft tima, jer su od trenutka lansiranja ove video igre zaradili vrtoglavih milijardu dolara, od čega je 150 miliona prihodovano od nepopularnih mikrotransakcija. No, barem prema navodima portala Eurogamer, strategija mikrotransakcija (sistem gde igrači kupuju virtuelne predmete unutar igre) doprinela je ovoj impresivnoj cifri.
Podatak da se u Activision-Blizzard slila milijarda samo od jedne video igre, tačnije od Diabla IV, najpre je otkriven na LinkedIn profilu Harrisona Froeschkea, menadžera u Blizzardu, ali je objava ubrzo obrisana.
Vredi napomenuti i da je pre godinu dana, kada je lansiran Diablo 4 u rekordnom roku zaradio “simboličnih” – 666 miliona dolara, ali očigledno je da je i, pored 150 miliona dolara koje je generisano kroz mikrotransakcije – igra nastavila da se prodaje.
Mikrotransakcije su bile predmet kritika zbog cene. Igrači plaćaju za vizuelne dodatke, kao što su “skini” koji menjaju izgled likova, a njihove cene su slične ili čak veće od onih u popularnim igrama poput igre Fortnite. Kompaniji se zamera i što Diablo 4 ne omogućava igračima da zarade virtuelnu valutu kroz igranje. Ukratko, sve, ali baš sve se plaća!