DAZE, nova aplikacija za slanje poruka namenjena mlađoj generaciji, b stekla ogromnu popularnost među generacijom Z. Iako će biti zvanično dostupna od 4. decembra, zvanična stranica aplikacije prikupila je više od 100 hiljada pratilaca na TikToku, a objave u kojima su prikazane razne funkcije koje nudi već su prikupile tri miliona pregleda.
U razgovoru za TechCrunch, kreator Vilem Simons je izjavio da je cilj kompanije da DAZE konkuriše aplikacijama poput What’sApp-a, a da pri tom sadrži paket zabavnih i kreativnih funkcija.
@daze.chat Theres a troll on the next stop… #collage #drawing #textingmycrush #creative #brat #relationshipadvice #chat ♬ Sailor Song – Gigi Perez
PREDNOST APLIKACIJE DAZE?
Interfejs omogućuje slobodno slanje poruka – slično kreiranju Instagram priča, pri čemu umesto klasičnih oblačića za poruke korisnici mogu da eksperimentišu s pozicioniranjem teksta, fontovima i bojama.
“Možete brzo uneti poruku i pritisnuti “Pošalji” ili je prevući bilo gde unutar četa. Jednostavna je za korišćenje i praktična, ali istovremeno vrlo nesputana”, objasnio je Simons.
MOGUĆNOST KORIŠĆENA AI
Sudeći prema komentarima ispod video-snimaka, izgleda da je aplikacija, koja eksperimentiše s funkcijama veštačke inteligencije, već hit među generacijom Z, koja hvali njenu estetiku i vizuelni dizajn.