Nakon velikog jubileja i obeležavanja svog stogodišnjeg puta, od prvih koraka do modernog evropskog orkestra, pred Beogradskom filharmonijom se otvara novi vek. Ona nastavlja da unosi život i jarke boje u svet klasike i to “Do poslednjeg takta”, kako glasi naslov nove filharmonijske sezone 2024/25. I u novom poglavlju, dosledna svom karakteru, ima nameru da ostane pokretač, inspiracija i oaza, i to za narednih sto! Zato je pred publikom novih 25 koncertnih kreacija kroz koje Filharmonija nepokolebljivo i „do poslednjeg takta“ dokazuje zašto je toliko voljena: Beograd čini centrom muzičkog sveta, dok svetu prikazuje najlepše lice svoje prestonice.
Zato već prvi koncert, tradicionalno posvećen uspomeni na Ivana Tasovca, obećava nesvakidašnje koncepte koji ponovo pomeraju granice – zajedno sa šefom dirigentom Gabrijelom Felcom, orkestar pravi koncertnu Mocart žurku pod nazivom „Amadeus, Amadeus“, koja će trajati čak pet sati! Najvećim svetskim zvezdama klasične muzike pridružuju se i one domaćeg porekla, poput pijanistkinje Jasminke Stančul i violiniste Roberta Lakatoša. Pred publikom će biti takođe i blistavi osvrt na srpsko stvaralaštvo uz orkestarsko delo Milice Đorđević koje je poručila i premijerno izvela Berlinska filharmonija, kao i Koncert za saksofon Petra Stojanovica, jedno od prvih dela u literaturi za ovaj instrument i to nastalo u Srbiji 1942. godine
Uz Gabrijela Felca, Beogradsku filharmoniju će predvoditi dirigenti koje publika dobro poznaje poput Danijela Rajskina, Hauarda Grifitsa, Uroša Lajovica, Stanislava Kočanovskog ili Feliksa Mildenbergera ali i onih koji sa orkestrom nastupaju prvi put kao što su Haime Martin, Saša Gecl i Kiril Karabic.
Sa puno elana i „do poslednjeg takta“, Filharmonija nastavlja sa svojom edukativnom misijom svirajući za najmlađe. Tako se nadaleko čuveni koncertići za bebe planiraju već na početku sezone, a tokom godine će biti redovna druženja sa predškolcima, školarcima i tinejdžerima.