Printscreen: Youtube / The Weeknd

Nesvakidašnja ali provereno dobra muzička saradnja između Madone, The Weeknda i Playboi Cartija osim pesme “Popular” koja je pronašla kratak put do publike, donela je i novi spot koji prikazuje raskošni život, a režirao ga je umetnik Cliqua, poznat po umetničkim spotovima u muzičkoj industriji.

Tri muzičara zauzimaju svoje luksuzne prostore ali se nikada ne susreću u vizualnom prikazu snimljenom u Njujorku i Atlanti.

Pesma je objavljena kao saundtrek HBO-ove muzičke drame “The Idol“.

Madona je nedavno zaintrigirala praotice jednominutnim snimkom iz vizuala snimljenog za brazilsku banku u kom pop ikona tvrdi da njen muzički status nije onakav kakvim se čini. “Zovu me kraljicom popa“, pevačica kaže dok se penje stepenicama raskošne vile u dugom crnom kaputu, kožnim čizmama, crnoj mini-haljini i korsetu. “Znam da je to kompliment ali monarhija je prošlost.”

Zatim zvezda tvrdi: “Ja nisam. Nemam godina. Ja sam sve godine. Nije važno ko sam ja, važno je koliko sam ih. Brojte moje uspehe, ne broj godina koje sam provela na ovoj planeti.” U međuvremenu, pojavljuju se snimci nekih od njenih najupečatljivijih spotova uz simfonijsku pratnju i opuštajuću verziju njenog klasika iz 1990. godine “Vogue“.

Uvek se iznova izmišljam“, kaže ona, gledajući direktno u kameru pre nego što će ih ispljunuti iz usta – dok se prikazuju slike njenih mnogobrojnih preobražaja i klasičnih izgleda iz spotova. “Tako da mogu nastaviti da budem ja. Mislim da je najkontroverznija stvar koju sam ikada uradila to što sam ostala. Videla sam mnoge zvezde kako se pojavljuju i nestaju, poput zvezda padalica. Ali moje svetlo nikada neće izbledeti“, zaključila je pop ikona.