U spotu starom jedanaest godina, Peri se upušta u avanturu u džungli, sklapa prijateljstvo s majmunom, tušira je slon, četka zube krokodilu i urla na tigra! Maštoviti kadrovi u kombinaciji sa zaraznim stihovima numere doneli su pevačici najveći broj pregleda u istoriji Jutjuba – čak četiri milijarde, što nijednoj njenoj koleginici nije pošlo za rukom.
Pesma je od starta, tačnije od 2013. godine beležila uspehe. Neposredno nakon što je objavljena dospela je na prvo mesto na Billboard 100 listi, dok je i album “Prism” na kome se nalazi proveo jednu nedelju na Billboard 200 listi.
Singl “Roar” je novinovan za nagrade Gremi za pesmu godine i najbolju solo pop izvedbu, a pored njega i numere “Firework” i “Dark Horse” dobili su dijamantski sertifikat Recording Industry Association of America (RIAA) 2017. godine, čime je Peri postala prva izvođačica kojoj je to pošlo za rukom u Sjedinjenim Američkim Državama.
Pogledajte muzički video za pesmu “Roar”!