Američki reperi Snup Dog i Master P podneli su tužbu protiv Wolmarta i Post Consumer Brandsa, navodeći da su se dve kompanije udružile da spreče da njihove žitarice dođu na police prodavnica. Oni sugerišu u tužbi da su njihove “đavolje akcije” smanjile prodaju.
Tužbu je u Minesoti podnela reperova kompanija Broadus Foods, čiji advokati tvrde da su Walmart i Post, proizvođač žitarica, sabotirali prodaju u “dosluhu i zaveri”.
Među taktikama koje su reperi naveli je da je Walmart neobjašnjivo prodavao pahuljice za čak 10 dolara po kutiji u nekim prodavnicama, dok ih u drugim nije ni prodavao. On je to uradio da bi “oterao Broadus Foods sa tržišta”, navodi se u tužbi.
Brend žitarica “Snoop Cereal” pokrenuli su Snup Dog i Persi Miler 2022. godine, a Broadus Foods je njihov proizvođač.
Kompanija se reklamirala kao prva u SAD koja proizvodi žitarice, a bila je u vlasništvu Afroamerikanaca. Pahuljice su se prodavale isključivo u Walmartu nakon lansiranja u julu 2023.
Međutim, posao nije dobro krenuo. Pahuljice su se slabo prodavale, ali je na veb stranici Walmarta pisalo da su rasprodate.
U tužbi se navodi da je Broadus Foods pozvao zaposlene u Walmart prodavnici da se raspita o tome. Radnici su rekli da su pahuljice držane u skladištima i da su “šifrovane tako da se ne stavljaju na police prodavnica“, navodi se u tužbi.
Post je navodno želeo da brend propadne jer su dva repera odbila da mu prodaju kompaniju odmah nakon njenog osnivanja. To je, navodi se u tužbi, navelo menadžment Posta da pristane da za njih proizvodi žitarice, ali su ih tajno bojkotovali.
U izjavi za Minnesota Star Tribune, Post je ignorisao tvrdnje dvojice repera i rekao da je razočaran što se brend “Snoop Cereal” ne prodaje dobro
Reperi kažu da Post i Walmart nisu tretirali svoje žitarice isto kao druge brendove, uprkos tome što su pristali na sporazum o podeli dobiti.
Walmart je objavio neodređeno saopštenje o tužbi, rekavši da ceni svoje odnose sa dobavljačima i da će “reagovati prema potrebi kada nam bude dostavljena tužba“.