Home SHOWBIZ Vojvotkinja od Saseksa pokrenula novi brend

Vojvotkinja od Saseksa pokrenula novi brend

96
0

Kontroverzna britanska princeza Megan Markl, posle gotovo četiri godine, vratila se na Instagram kako bi najavila novi projekat – American Riviera Orchard. Veb sajt je prilično štur u informacijama, ali po kratkim objavama na Instagramu i zaštitnom žigu može se zaključiti da će supruga princa Harija lansirati knjige sa receptima, posuđe, razne džemove i konzerve voća.

EVO ŠTA SMO SAZNALI O NOVOM BRENDU:

Instagram priča Megan Markl najpre prolazi seriju scena koristeći filter starinskog fotoaparata, pri čemu prva prikazuje buket belih cvetova, zatim vojvotkinju kako kuva u kuhinji, da bi se snimak završio ženom u večernjoj haljini (pretpostavlja se da je to takođe Megan) koja izlazi u dvorište.

Ime brenda na veb sajtu i Instagramu prati reč “Montecito”, što je aluzija na poznato mesto u Santa Barbari gde su Megan i Hari za sada pustili korenje.

Printskrin: www.instagram.com/americanrivieraorchard/

Interesantno je da se Megan vratila na Instagram posle četiri godine, i to baš kad je sva pažnja javnosti uperena na Kejt Midlton i princa Vilijama. Kontroverza oko fotošopirane fotografije na Dan majki koja je u mnogima izazvala crv sumnje da se je zdravlje vojvotkinja od Velsa ozbiljno urušeno, zatim tračevi da je Vilijam vara uglavnom su tema tabloida i TV emisija u Britaniji.