Printscreen: Youtube / WIRED

Pevačica južnokorejske grupe “BLACKPINK“, Džisu, zvezda je kampanje londonskog brenda “Self-Portrait” za proleće/leto 2024.

Prethodne muze ove modne kuće bile su Naomi Campbell, Kate Moss, Gigi Hadid, Emily Ratajkowski, Irina Shayk, Bella Hadid, Kate Moss i Phoebe Dynevor, što potvrđuje da je ovo angažman prve muzičarke od osnivanja brenda, 2013.

Prvi put smo oblačili Džisu pre više od sedam godina, što je pokrenulo odnos koji se nadamo da će trajati još mnogo godina“, kaže osnivač i kreativni direktor Han Čong on za Billboard. “Osim komada koje je nosila na i van scene, moj omiljeni trenutak mora biti kada smo bili zajedno na setu za ovu fotografsku sesiju – Džisu je odmah privukla svojim omiljenim komadima, pa smo joj dopustili da izabere šta želi da nosi za kampanju. Moralo je da deluje stvarno i autentično u skladu sa tim gde se Džisu trenutno nalazi u životu, a za mene, znajući da se osećala kao najbolja verzija sebe, donelo mi je zadovoljstvo i radost.

Beyoncé, Alicia Keys, Rosalía, Olivia Rodrigo samo su neke od imena i svet šoubiznisa koje je brend Self-Portrait oblačio.

Kada je reč o izboru za naše kampanje, uvek sam ponesen ženama koje inspirišu našu publiku i ženama koje su zaista svoje“, kaže kreativac rođen u Penangu, Malezija. “To je nešto što je postalo konstantna nit-vodilja kroz naše kampanje. Trudimo da prilagodimo svaku kampanju ili kreativni izraz trenutnom licu, čineći to slavljenjem onog ko će zasijati kroz fotografije. Ono što je specifčno za Džisu, to je njeno putovanje u nezavisnost i solo projekte. Prva serija portreta oživljava njen put u ženstvenost.”

Komadi koje Džisu nosi dostupni su online, kao i u prodavnicama širom sveta i putem njihove međunarodne mreže prodavaca.