U rezidenciji italijanskog ambasadora održan je tradicionalni humanitarni Novogodišnji modni događaj, u organizacija agencije Fabrika, u saradnji sa italijanskom ambasadom.
Kao i prethodnih godina trinaest godina, mališani iz Prihvatilišta su svoja pisma Deda Mrazu poslali agenciji Fabrika. Pored poklona koje su poručili od, izrazili su i želju, da upoznaju svoje idole – poznate ličnosti: pa su im se tako pridružili reditelj i glumac Radoš Bajić, glumci Bojana Ordinaćev, Nenad Okanović, Anja Alač Josifovski, pevaćica Sanja Vučić, reperi Nigor i Đus, kreator Verica Rakočević i influenserke Ivana Korab i Mima Zečević.
Neopisiva radost dece, koja su zahvaljujući Fabrici i brojnim donatorima dobila sve što su poželela, izmamila je suze svim prisutnima. Najveća sreća za decu bila je prilika da upoznaju i zagrle svoje idole, koji su im uručili poklone I našli vremena da se odazovu pozivu u zgusnutom decembarskom programu, fotografisali se sa njima I bili presrećni I uzbuđeni koliko I deca.
Događaj je otvorio italijanski ambasador, Njegova Ekselencija gospodin Luka Gori, dok je Vesna Mandić, vlasnica agencije Fabrika, učestvovala i u podeli poklona, kao, kako je istakla, “Dedamrazica”.
U okviru programa, tradicionalno je organizovana i modna revija na kojoj je prikazana najnovija kolekcija Nicolas concept store Srbija koja je oduševila publiku modernim, ali pre svega šik i elegantnim modelima. Nicolas Concept Store je jedna od najboljih i najprestižnijih multibrend prodavnica u regionu koja zastupa i prodaje kolekcije najpoznatijih internacionalnih modnih dizajnera i kuća. Pojavljivanje vlasnice, Sanje Jakić koje je izazvalo ovacije je pokazalo koliko se publica dopala prikazana moda.
U pozdravnom govoru, Vesna Mandić je objasnila zašto od prve godine kombinuju dodelu poklona deci Prihvatilišta i modnu reviju. Prvi razlog je što je 2011, prva dodela poklona održana u okviru tracionalnih modnih revija koje je Fabrika organizovala u decembru. Radost dece što su proveli vreme sa manekenkama I poznatim ličnostima je bila tako velika, da je agencija Fabrika nastavila sa ovom “uspešnom formulom”. Drugi razlog je činjenica da se deca Prihvatilišta nikada nisu osećala nesrećnima zbog izlaska u drugi, za njih luksuzni svet. Čak naprotov, to im samo daje motiv da prevaziđu svoje trenutne nedaće, vredno rade I uče, kako bi ga jednog dana dostigli.
Po završetku revije, mališani iz Prihvatilišta su otpevali svoju himnu uz podršku publike nakon čega su se svi zajedno i deca, i njihovi idoli, i brojni ambasadori, kao i ugledne zvanice – beskrajno radovali, pevali i igrali uz pesmu Maraje Keri “All I Want for Christmas Is You”. Deca su bila presrećna, što i jeste cilj ovog događaja, učiniti ih presrećnim, radosnim i, pre svega – voljenim.
Događaj je realizovan, kako je naglašeno, uz podršku pre svega prijatelja, a ne sponzora, koji uvek podržavaju događaje Fabrike posvećene deci Prihvatilišta, a to su : Telegroup, Belspece i Biomedika, kao i Moj kiosk i converse Srbija.
Prilikom dodele poklona, istaknuti su i brojni donator: banka Intesa, Sport Vision, Dexy Co, Yetel, obuća Metro, Verica Rakočević, Laptop centar, Rowenta, Swatch(Absolut time), Sanya designe I Stim Impport, Golden Rose i Jaffa.
Posebna pažnja posvećena je umetničkom talentu dece iz Prihvatilišta, koja stvaraju izuzetna dela u okviru svojih umetničkih radionica. Tokom koktela, Italijanska ambasada je organizovala prodaju njihovih radova, čime je osim prikupljanja sredstava podignuto i samopouzdanje dece, jer su dobila priliku da valorizuju svoj talenat.