Ticketmaster se suočava sa kolektivnom tužbom nakon što su hakeri iz grupe ShinyHunters došli do ličnih podataka više od 560 miliona korisnika, koje su pokušali da prodaju za pola miliona dolara. Ovi podaci, koji uključuju imena, adrese, brojeve telefona, pa čak i delimične podatke o kreditnim karticama, ukradeni su iz baze kompanije Snowflake, koja je specijalizovana za skladištenje podataka.
Najnovija tužba, podneta u Kaliforniji, tvrdi da je Ticketmaster mogao i morao da spreči ovakvu vrstu napada primenom adekvatnih mera zaštite. Kompanija je priznala curenje podataka u aprilu, ali tek krajem maja je o tome obavestila Komisiju za hartije od vrednosti.
Osim štete koju su pretrpeli korisnici, curenje podataka je uzdrmalo reputaciju Ticketmaster-a, ali i njegove matične kompanije Live Nation.
Zanimljivo je da Ticketmaster nije usamljen u ovom skandalu. Druge kompanije, poput Advance Auto Parts i TEG, takođe su bile pogođene hakovanjem servera Snowflake, koji i dalje uporno tvrdi da njihovi sistemi nisu ranjivi. Međutim, tužbe se gomilaju, a javnost je sve nesigurnija i zabrinutija za sigurnost svojih podataka u eri digitalnih platformi.
Sve kolektivne tužbe protiv Ticketmastera biće objedinjene i razmatrane u okviru postupka u sudu u Montani. Suočeni sa ozbiljnim optužbama, uključujući nemar i kršenje prećutnog ugovora, Ticketmaster i Live Nation sada moraju da se bore za svoju reputaciju, dok se paralelno suočavaju s još jednim pravnim izazovom – opsežnom antimonopolskom tužbom koju je protiv njih podnelo Ministarstvo pravde Ujedinjenih nacija, navodeći da je kompanija Live Nation preduzela zlonamerne korake da uništi konkurenciju za onlajn prodaju karata u Sjedinjenim Državama.