Jedno od najčešće postavljenih pitanja, gde će Baby Lasagna održati prvi koncert nakon Evrovizije, konačno je dobilo odgovor: na glavnoj pozornici Sea Star Festivala, u svom rodnom Umagu. I to ne sam, nego u sjajnom društvu drugoplasirane Evrovizijske favoritkinje i pobednice festivala San Remo Angeline Mango.
“Rim Tim Tagi Dim”, kao i banger “La Noia” odjekivaće lagunom Stella Maris, a publika će napokon dobiti priliku čuti ove megahitove uživo i zapevati ih sa izvođačima koji trenutno spadaju među najtraženije u Evropi. Baby Lasagna i Angelina Mango pridružiće se od 23. do 26. maja već jakoj postavi šestog Sea Star Festivala na kojem nastupaju Ofenbach, John Newman (u Hybrid DJ setu), Victoria iz sastava Maneskin, Hot Since 82, Deborah de Luca, ARTBAT, INIKO, Ian Asher, Joker Out, Buč Kesidi, Senidah, Devito, Grše, Kuku$ i niz drugih atraktivnih regionalnih izvođača.
“Kao što je Konstrakta bila prvi domaći hedlajner u istoriji Exita izuzetno smo ponosni što će jedan domaći izvođač, naš Umagež, predvoditi program Sea Star festivala. Baby Lasagna je neverovatno talentiran muzičar i sigurni smo da ćemo na festivalu proslaviti Evrovizijsku pobedu sa fanovima iz celog sveta“, izjavio je osnivač i direktor Sea Star i EXIT festivala, Dušan Kovačević.
Baby Lasagna novi je muzički projekat umaškog kantautora Marka Purišića čija je pojava na sceni oduševila slušaoce širom Evrope, ali i sveta. Marko je Baby Lasagnu stvorio kako bi mogao stvarati muziku koju želi prezentovati javnosti. Kroz, kako sam kaže, predvidljive muzičke aranžmane i melodije koje lako ulaze u uvo, Marko svojim stihovima nastoji poslati važniju i dublju poruku o različitim problemima današnjice, a glavna mu je misija zabaviti slušaoca dok osvetljava društvene i duhovne izazove sa kojima se pojedinci i društvo susreću.
Važnu je poruku uklopio i u svoju pesmu “Rim Tim Tagi Dim”, sa kojom su se poistovetili milioni ljudi: pesma na servisu Spotify broji preko tri miliona strimova, a spot je na platformi YouTube u mesec i po dana uspeo skupiti preko 2,8 miliona pregleda. Mnogima su oči trenutno uprte u evrovizijske kladionice i predviđanja, a upravo Baby Lasagna dominira kao jedan od najvećih favorita, jer je na prvom mestu proveo čak 32 dana. Osim evrovizijskog megahita, Baby Lasagna iza sebe ima još dve pesme “Don’t hate yourself, but don’t love yourself too much” i “IG BOI“, singlove koji će se naći na njegovom debitantskom albumu “Demons & Mosquitos”.
Angelina Mango još je jedna evrovizijska favoritkinja koja se na kladionicama nalazi odmah iza hrvatskog predstavnika. Angelina je dvadesetdvogodišnja kantautorka i pobednica 74. izdanja Festivala San Remo, a u istoriju ulazi i kao prva žena koja je u poslednjih 10 godina pobedila na najvećem i najvažnijem muzičkom i televizijskom događaju u Italiji.
Angelina će Italiju na Evroviziji predstavljati sa pesmom “La noia”, koja je osvojila Internet. Pesma broji preko 26 miliona pregleda na platformi YouTube i čak 46 miliona strimova na servisu Spotify. Osim toga, “La noia” ruši rekorde: na dnevnoj listi servisa Spotify je zabeležena kao prva pesma ženske solo izvođačice s najviše strimova, a našla se i na Top 100 listi Spotify Global. U nekoliko meseci mlada Angelina je osvojila šest platinastih i dvee zlatne ploče, a turneja najavljena za jesen 2024. godine već se rasprodaje.
Angelina Mango na italijanskoj se sceni afirmisala već nagrađivanim singlom “Ci pensiamo domani” sa albuma “Voglia di vivere”, objavljenog u maju 2023. godine, a njen uspeh je konačno potvrdio singl “Che t’o dico a fa’“. Mlada kantautorka na svom YouTube kanalu broji više od 115 miliona pregleda, a posebno je voli generacija Z koja je verno prati i svoju joj podršku redovno pruža na društvenim mrežama.
Baby Lasagna i Angelina Mango nakon velikog evrovizijskog nastupa u Švedskoj doleću u umašku lagunu Stella Maris. Sea Star Festival prizvaće sunce i otvoriti leto eksplozivnim spiskom učesnika i besprekornom produkcijom od 23. do 26. maja 2024. godine. Kao i do sada, dva glavna dana festivala biće petak i subota, 24. i 25. maja, dok će četvrtak i nedelja biti rezervisani za Welcome Day i After Party.
Limitiran broj ulaznica po ceni od 49 evra za događaj kojim se lansira nova sezona u prodaji će biti najkasnije do 15. aprila ili ranije, ukoliko se rasproda.