Home ART & CULTURE Film o Donaldu Trampu “Šegrt” premijerno prikazan u Kanu, Tramp najavljuje tužbu

Film o Donaldu Trampu “Šegrt” premijerno prikazan u Kanu, Tramp najavljuje tužbu

Kada je film "Šegrt" 20. maja premijerno prikazan u Kanu, dobio je osmominutne ovacije

41
0
Apprentice Productions Ontario / Profile Productions / Tailored Films

Pošto je biografski film o Donaldu Trampu “Šegrt”, reditelja Alija Abasija, premijerno prikazan na Filmskom festivalu u Kanu, bivši predsednik Sjedinjenih Država je zapretio da će njegov predizborni tim pokrenuti tužbu protiv filmskih stvaralaca i producenata koji su povezani sa projektom. U filmu “Šegrt” (The Apprentice) se vidi kako Sebastijan Sten igra Trampa tokom njegovih ranih godina kao trgovca nekretninama u Njujorku, sa fokusom na njegovim odnosima sa njegovom prvom suprugom Ivanom Tramp i advokatom i političkim fikserom Rojem Konom, koga igra Džeremi Strong.

Steven Čeung, glavni portparol Trampove kampanje, rekao je za Variety: “Podnećemo tužbu da se pozabavimo očigledno lažnim tvrdnjama ovih lažnih filmaša. Ovo smeće je čista fikcija koja senzacionalizuje laži koje su dugo razotkrivane.” Čeung je uporedio Abasijev film sa “Bajdenovim nezakonitim suđenjima” nazivajući ga “mešanjem holivudske elite u izbore, koja zna da će predsednik Tramp ponovo preuzeti Belu kuću i pobediti svog izabranog kandidata jer ništa što su uradili nije uspelo”.

Kada je film “Šegrt” 20. maja premijerno prikazan u Kanu, dobio je osmominutne ovacije, a sam Abasi je uzeo mikrofon da se osvrne na aktuelne društveno-političke događaje koji izgleda da rastu u intenzitetu poslednjih godina.

Abasi je publici rekao da želi da film ponovo učini “relevantnim”. “Ne postoji lep metaforički način da se nosite sa rastućim talasom fašizma”, rekao je reditelj. “Postoji samo neuredan način. Postoji samo banalan način.” Kako je Abasi rtekao, pravi način suočavanja sa trenutnom globalnom političkom klimom je “pod sopstvenim uslovima, na sopstvenom nivou”. Napomenuo je: “Neće biti lepo, ali mislim da je problem u svetu to što su dobri ljudi predugo ćutali. Dakle, mislim da je vreme da se filmovi učine relevantnim. Vreme je da filmove ponovo učinimo političkim.”

Film “Šegrt” prikazuje Trampa koji se drogira i podvrgava plastičnoj operaciji, dok se u jednoj sceni vidi kako siluje svoju ženu, što je dovelo do kampanje bivšeg predsednika da traži sudski postupak protiv filma. Pored toga, Dan Snajder, biznis i Trampov saradnik, lično je investirao u Abasijev film preko produkcijske kuće Kinematics, ali kada je film bio završen, navodno je imao veliki problem sa negativnim prikazom Trampa.

Film “Šegrt” je obezbedio ugovor o distribuciji u Velikoj Britaniji i Irskoj i biće objavljen kasnije ove godine, ali Abasi, u vreme pisanja ovog teksta, još uvek čeka američkog distributera.